Jestem :)

Jestem!
Tak, wiele osób pomyśli sobie- no w końcu! Długo to trwało, wiele osób namawiało, aż w końcu nadeszła chwila, kiedy usiadłam z telefonem i dostałam wiadomość "jaki jest adres Twojego bloga?". Podsumowując wszystkie namowy,  argumenty za i przeciw a także niezbyt duże możliwości związane z wolnym czasem, podjęłam wyzwanie i zabrałam się za pisanie bloga.
Tematyka? Nie inna jak kulinarna, bo to właśnie jest moim ogromnym hobby, sposobem na spędzanie wolnego czasu, stres :) poza tym, lubię dobrze zjeść ale też i dobrze kogoś nakarmić :) jak to wszystko zebrać w jedną całość? W dwóch słowach - "LUBIĘ GARY" !

Mam nadzieję, że będziecie chętnie tu zaglądać, by znaleźć inspirację dla swoich słodkich chwil i nie tylko ;) postram się sprostać Waszym wymaganiom i mam nadzieję, że z chęcią będziecie sięgać po moje przepisy :) teraz pozostaje mi życzyć Wam powodzenia i smacznego! A już w najbliższych dniach kilka pomysłów na wypieki, które idealnie wpasują się w Wasze świąteczne stoły :) :)


Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy