PANCAKES Z PIEKARNIKA

Czasem bywa w życiu tak, że ma się na coś ochotę, ale warunki nie pozwalają by to mieć. Tym razem, cała rodzinka, oczywiście ze mną na czele, miała ochotę na pancakes. Niestety, nie było możliwości przygotowania klasycznej wersji na patelni... Jak mawiają, potrzeba matką wynalazków. Od czego jest piekarnik? I tak właśnie powstały pancakes z piekarnika. Kto się skusi? :)









SKŁADNIKI: (18 placków- 2 blachy)
2 szklanki mąki pszennej
1 szklanka mleka
2 jaja
1 opakowanie cukru wanilinowego
8 łyżek (czubatych) otrębów owsianych
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Dodatki: wedle uznania (u mnie cukier puder oraz bakalie)



PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania gładkiego ciasta.
2. Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, nakładamy łyżką porcje ciasta i formujemy okrągłe placuszki.
3. Pieczemy 15 minut w temperaturze 190 stopni z funkcją termoobieg. Podajemy z ulubionymi dodatkami.







SMACZNEGO!!!!



P.s. Otręby owsiane możecie zastąpić dowolnymi otrębami lub wykorzystać płatki jaglane/ owsiane błyskawiczne



Komentarze

  1. Pancakes z piekarnika to dla mnie nowość hm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie się skuszę :)
    Pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają sie proste, nawet dla mnie, więc powinnam dac radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajny i niezbyt trudny przepis, więc chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam, z przepisu wynika że to coś smacznego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie, chętnie spróbuję taki przepis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam nigdy wcześniej takiego przepisu, ale na pewno chętnie sprawdzę! Zainteresował mnie też przepisy, który zauważyłam na stronie https://zielonysrodek.pl/pancakes-maslem-orzechowym/ i myślę, że ten w pierwszej kolejności sprawdzę, bo jestem fanką masła orzechowego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy