MAKOWE PANCAKES GRYCZANE

Nowa propozycja pancakes już chyba Was nie dziwi. Muszę przyznać, że pancakes przygotowuję wyjątkowo często. Za każdym razem mam zamiar przygotować jedną z wersji, którymi się z Wami podzieliłam. Jednak rzadko się tak zdarza, ponieważ zwykle wtedy w mojej głowie pojawia się myśl "a może by tak dzisiaj wybrać taką mąkę i dodać do niej to i to?". Tak właśnie powstaje kolejna wersja i następna... Trudno byłoby mi wybrać ulubioną, ponieważ wszystkie są pyszne. Najlepszą wyrocznią w tym temacie jest Najmłodsza, która za każdym razem twierdzi, że uwielbia pancakes a największym problemem fakt że talerzyk jest już pusty. Mam nadzieję, że u Was pancakes znikają równie szybko :)








SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki gryczanej jasnej
400g jogurtu naturalnego
2 jaja
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
1 opakowanie cukru wanilinowego
1/3 szklanki mleka
4 łyżki maku
1 łyżka oleju

dodatki: wedle uznania


PRZYGOTOWANIE:
1. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywno.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki, miksujemy na gładką masę.
3. Dodajemy ubitą pianę z białek i delikatnie mieszamy do połączenia składników.
4. Smażymy na suchej patelni. Łyżką nakładamy porcje ciasta i smażymy z obu stron na złoty kolor.
5. Ustawiamy piramidę, dekorujemy cukrem pudrem oraz ulubionymi dodatkami.








SMACZNEGO!!!!


Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

Obserwatorzy