BŁYSKAWICZNE BUŁECZKI JOGURTOWE

Ostatnio po głowie chodzą mi bułki. Baaardzo intensywnie. Niestety czasem brak czasu nie pozwala na klasyczne drożdżowe pieczywo, dlatego wymyśliłam coś innego :) Trochę eksperymentalnie, na bazie przepisu na chaczapuri ( http://lubie-gary.blogspot.com/2016/08/chaczapuri.html ), przygotowałam pyszne i w dodatku błyskawiczne w przygotowaniu bułki. Smakują w wersji słodkiej jak i wytrawnej. Ale że uwielbiam słodkie śniadania... efekty widzicie na zdjęciach :)








SKŁADNIKI:
500g mąki pszennej
400g jogurtu naturalnego
1 łyżeczka sody oczyszczonej
szczypta soli




PRZYGOTOWANIE:
1. Z podanych składników zagniatamy ciasto. Formujemy płaskie bułeczki - wielkość zależy od Was. Ja zrobiłam malutkie (takie chyba jeszcze szybciej znikają :P).
3. Gotowe bułki smażymy na suchej patelni z obu stron aż się zarumienią. Należy uważać, by się nie przypaliły.
4. Podajemy na ciepło (takie są najlepsze!) lub na zimno z wybranymi dodatkami.










SMACZNEGO!!!!



Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy