KAKAOWE PANCAKES ORKISZOWE

Korzystając z wygranych w konkursie mąk marki Tota, przygotowałam dla Rodzinki nową wersję pancakes. Dawno nie zaopatrywałam się w pełnoziarnistą mąkę orkiszową, a taką właśnie znalazłam w paczuszce, która do mnie dotarła, dlatego wybór padł na nią. Najmłodsza wtrąciła swoje trzy grosze "ja chcę dzisiaj kakaowe pankejki". Chwilę później z patelni na talerzach powstawały coraz to większe pancakes'owe wieże. Jak znikały pewnie się domyślacie. A jeśli nie, spróbujcie :)







SKŁADNIKI:
2 szklanki maki orkiszowej pełnoziarnistej
1 czubata łyżka kakao
2 jaja
400g jogurtu naturalnego
1 opakowanie proszku do pieczeni
1 opakowanie cukru wanilinowego
Cukier (do smaku)
1 łyżka oleju



PRZYGOTOWANIE:
1. Białka ubijamy na sztywną pianę.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki. Miksujemy na gładką masę. Dodajemy pianę z białek, delikatnie mieszamy, tylko do połączenia się składników.
3. Na rozgrzaną suchą patelnię nakładamy łyżką porcje ciasta. Smażymy z obu stron.
4. Gotowe pancakes układamy w piramidę, dekorujemy wybranymi dodatkami (u mnie tym razem cukier puder).









SMACZNEGO!!!!




Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy