ŚNIADANIOWA KASZA GRYCZANA

Lubię kasze i wiecie o tym od dawna. Zaproponowałam Wam już sporo sposobów na kasze. Były pierogi, placki, ciasta, zapiekanki, jednak nie było żadnej śniadaniowej wersji. Postanowiłam to zmienić. Wymyśliłam, przygotowałam, zjadłam więc finalnie mogę się z Wami podzielić przepisem na swój pomysł. Porcja którą proponuję jest dosyć duża, dlatego możecie sobie ją podzielić na 3-4 mniejsze. Jest to również świetny pomysł na drugie śniadanie, które możecie zabrać ze sobą do pracy :)







SKŁADNIKI:
1 szklanka kaszy gryczanej
1 duże jabłko
1 łyżka masła
1 łyżeczka cynamonu
100g migdałów



PRZYGOTOWANIE:
1. Kaszę gotujemy na sypko w 2 szklankach wody.
2. Jabłko myjemy, osuszamy, wycinamy gniazdo nasienne. Kroimy w kostkę. (Możecie obrać jabłko ze skóry, jednak nie jest to niezbędne).
3. Na patelni roztapiamy masło. Dodajemy do niego jabłko, podsmażamy na wolnym ogniu by lekko zmiękło.
4. Do ugotowanej kaszy dodajemy przygotowane wcześniej jabłko, cynamon oraz migdały. Mieszamy.









SMACZNEGO!!!




P.S. Do tak przygotowanej kaszy możecie również dodać jogurt naturalny. Smaki będą się świetnie komponowały.
P.P.S. Słoiczek, który wykorzystałam do podania kaszy kupiłam w sklepie Garneczki (www.garneczki.pl), jeśli również potrzebujecie tego typu pojemnik, znajdziecie tam dużo ciekawych opcji.

Komentarze

  1. Z kaszą gryczaną polubiłam się niedawno, ale w takiej wersji jeszcze jej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale, sama w dzieciństwie traktowałam ją jako największą karę tylko w zasadzie nie wiedziałam za co :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy