MIODOWE MISIE

Dzisiejsza propozycja to nic innego jak maślane ciasteczka. Dlaczego więc nowy przepis? Ciasteczka są miodowe. Dodatkowo, jeśli wybierzecie fajny kształt foremek, tak jak ja, gwarantuję Wam, że każdy Milusiński będzie zadowolony. Skąd wiem? Z autopsji. Moja misiowa gwardia została pochłonięta przez tą Małą jak i tych "trochę" większych domowników :) Co więcej, gdy zniknęło ostatnie ciasteczko, widziałam maślane oczy, które mówiły "upieczesz znowu?". Oczywiście, że tak! A póki co przepis wędruje w Wasze ręce ;)






SKŁADNIKI:
480g mąki pszennej
200g twardego masła pokrojonego w kostkę
2 jaja
150-180g płynnego miodu
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia

dodatkowo:
mąka do podsypywania
foremki do wycinania ciastek



PRZYGOTOWANIE:
1. Z podanych składników szybko zagniatamy gładkie ciasto.
2. Dzielimy na części, każdą rozwałkowujemy na cienkie placki, lekko podsypując mąką (maksymalna grubość to 0,5cm).
3. Wycinamy ciasteczka w dowolnym kształcie.


4. Ciasteczka pieczemy na złoty kolor na blasze wyłożonej papierem do pieczenia przez 12-15 minut w temperaturze 180 stopni z funkcją termoobieg (w zależności od grubości ciastek czas pieczenia będzie nieco krótszy lub dłuższy).
5. Gotowe ciasteczka studzimy na kratce.





SMACZNEGO!!!!


P.S. Ciasteczka można przed podaniem oprószyć cukrem pudrem, jednak nie jest to niezbędne. Ja sama zrezygnowałam z dodatkowego dosładzania :)








Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy