KAKAOWE PANCAKES PSZENNO - KUKURYDZIANE

Jak widzicie, pancakes znowu wróciły u mnie do łask. Lubię eksperymentować, nawet w najprostszych sprawach. Dzięki temu można za każdym razem przygotować nowe danie. Mogłoby się wydawać, że wyczerpałam już swoje pomysły w dziedzinie pancakes. Szczerze mówiąc, po każdej kolejnej wersji ja sama tak myślę. Potem nadchodzi weekend, myśli krążą wokół pysznego śniadania i okazuje się, że w głowie kiełkuje nowy pomysł. Z pozoru niewielka różnica, a jednak dzięki temu mam dla Was nowy przepis do naszej coraz większej kolekcji.




SKŁADNIKI:
1 szklanka mąki pszennej
1 szklanka mąki kukurydzianej
2 łyżki gorzkiego kakao
500g jogurtu naturalnego
2 jaja
1/3 szklanki mleka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
2 łyżki syropu klonowego


Dodatki: wedle uznania (u mnie tym razem płatki migdałowe oraz cukier puder)






PRZYGOTOWANIE:
1. Białka ubijamy na sztywną pianę.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki. Miksujemy na gładką masę. Dodajemy pianę z białek, delikatnie mieszamy, tylko do połączenia się składników.
3. Na rozgrzaną suchą patelnię nakładamy łyżką porcje ciasta. Smażymy z obu stron.
4. Gotowe pancakes układamy w piramidę, dekorujemy wybranymi dodatkami.









SMACZNEGO!!!





Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy