GRAWEROWANE CIASTECZKA CZEKOLADOWE

 Ciastka, ciasteczka... :) Już ostatnio wspominałam Wam, że im więcej ich u mnie, tym lepiej :) Tym razem mam dla Was maślane ciasteczka kakaowe. Dodatkowe walory zyskują, dzięki temu, że wykorzystałam grawerowany wałek- są pyszne i piękne :) A nie od dziś wiadomo, że jemy również oczami. Jeśli nie macie grawerowanego wałka, nie jest to problem, spokojnie możecie to pominąć. Ja mam wałki firmy STODOLA . 






SKŁADNIKI:
200g twardego masła pokrojonego w kostkę
420g mąki pszennej
2 łyżki kakao
2 jaja
2/3 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia .



PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki szybko zagniatamy. Ciasto dzielimy na mniejsze części.
2. Rozwałkowujemy na placek o grubości około 0,5cm. Jeśli chcemy odcisnąć wzorek, w tym momencie należy raz dokładnie „przeciągnąć” ciasto wałkiem grawerowanym.



3. Wycinamy ciasteczka. Przekładamy na blaszki wyłożone papierem do pieczenia.
4. Pieczemy 12-15 minut w temperaturze 180 stopni termoobieg. Można udekorować cukrem pudrem.




SMACZNEGO!!



Komentarze

  1. Też mam ten wałek, jest świetny. A ciasteczka z tego przepisu chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy