HERBACIANE PÓŁKSIĘŻYCE

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka pełna pysznych i aromatycznych herbat marki Basilur. Herbaty te znajdziecie na 100% w sklepach Lidl oraz Auchan a także na stronie sklepu Basilur . Powiem krótko- są obłędne. Znacie mnie już trochę i wiecie, że lubię eksperymentować. Tym razem tematem eksperymentów była właśnie herbata. Na pierwszy ogień - ciasteczka. Co więcej dodać? Hmm... no cóż, jako że eksperyment należy do bardzo udanych, na pewno był pierwszy w tym temacie ale nie ostatni :D Przekonajcie się sami :)








SKŁADNIKI:
250g miękkiej margaryny
300g mąki ziemniaczanej
100g mąki pszennej
80g cukru pudru
1 opakowanie cukru wanilinowego
4 łyżeczki zielonej herbaty z morelą i marakują Basilur
dodatkowo: cukier puder do dekoracji




PRZYGOTOWANIE:
1. Herbatę umieszczamy w pojemniku do siekania/ rozdrabniania- miksujemy na drobny proszek (ja wykorzystałam do tego zamykany kubek z nożami z blendera).
2. Margarynę ucieramy z cukrem pudrem na biały, puszysty krem.
3. Dodajemy pozostałe składniki, miksujemy do połączenia się składników.
4. Ciasto owijamy w folię, wkładamy do lodówki na minimum 1 godzinę.
5. Ze schłodzonego ciasta odrywamy niewielkie kawałki, formujemy półksiężyce, umieszczamy je na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
6. Pieczemy 15 minut w temperaturze 180 stopni z funkcją termoobieg. Przed podaniem dekorujemy cukrem pudrem.





SMACZNEGO!!!!



Komentarze

  1. Wow ...to dopiero pyszności 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekłam różne wypieki na bazie kawy, ale z herbaty jeszcze nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz widzę, że to całkiem konkretnej herbaty dotyczy :) Pięknie się rogaliki prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) ta herbata pięknie podbija smak ciasteczek :) jednak myśle ze inna aromatyczna również świetnie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie jadłam takich rogalików

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, aczkolwiek na pewno smaczne. I takie lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu mnie zaskoczyłaś :) Świetny eksperyment, i na pewno pyszny. Muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) będziesz zaskoczona aromatem herbaty :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

FOCACCIA Z POMIDORAMI I MOZZARELLĄ

Obserwatorzy