ŚNIADANIOWE PLACUSZKI BANANOWE

Jak powstały placuszki, które dziś Wam proponuję? Wahałam się, czy Wam zdradzić ten sekret. Jednak mając do siebie dystans, stwierdziłam, że to zrobię. Otóż ja- przede wszystkim mama, obiecałam swojej Córci pancakes na najbliższy weekend. Nadeszła sobota, wszyscy wygramolili się z łóżek i... po otwarciu lodówki okazało się, że wszystkie jajka jakoś zniknęły. Poważnie.... Nie wiem jak to się stało! (I takiej wersji się trzymajmy). Na szczęście nie utraciłam ducha walki- wykorzystałam inne składniki. Dorzuciłam co nieco i placuszki były gotowe. Tą krótką historią i przepisem, chcę Wam zwrócić uwagę na to, by podejmować ryzyko. Jajka nie są niezastąpione. Można w zamian wykorzystać na przykład banana. Nie bójcie się ryzykować :)






SKŁADNIKI:
1,5 szklanki mąki pszennej
0,5 szklanki mąki kukurydzianej
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
400g jogurtu naturalnego
1 duży banan
2 łyżki otrąb orkiszowych
2 łyżki nasion chia
2 łyżeczki cynamonu
2 łyżki (płaskie) oleju
1 duży banan

Dodatkowo:
Cukier puder do dekoracji
Wybrane dodatki



PRZYGOTOWANIE:
1. Banana blendujemy na gładką masę.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki. Dodajemy banana. Całość miksujemy do uzyskania gładkiej masy.
3. Na rozgrzaną patelnię nakładamy łyżką porcje ciasta. Smażymy z obu stron na złoty kolor.
4. Podajemy z ulubionymi dodatkami.










SMACZNEGO!!!


Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

Obserwatorzy