SEZAMOWE PANCAKES ORKISZOWE

Ostatnio przeglądałam dosyć dokładnie statystyki różnych przepisów. Zarówno tutaj na blogu, jak i na instagramie, pancakes to zdecydowanie Wasze ulubione, śniadaniowe propozycje. Szczerze mówiąc, wcale Wam się nie dziwię. Wszyscy w mojej Rodzinie je uwielbiają. Ale to już wiecie. Ostatnio w mojej głowie powstał kolejny pomysł. Jako że bardzo lubię wszystko co związane z sezamem, postanowiłam wykorzystać masło sezamowe tahini od Plantafood do przygotowania pancakes. Wiem, że będzie to nieskromne, ale ta decyzja okazała się być strzałem w dziesiątkę. Przekonajcie się sami :)






SKŁADNIKI:
2,5 szklanki mąki orkiszowej jasnej
400g jogurtu naturalnego
3 łyżki tahini plantafood
2 jaja
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka kakao
1 opakowanie cukru wanilinowego
1 łyżka oleju

dodatkowo do dekoracji:
cukier puder
sezam



PRZYGOTOWANIE:
1. Białka ubijamy na sztywną pianę.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki. Miksujemy na gładką masę. Dodajemy pianę z białek, delikatnie mieszamy, tylko do połączenia się składników.
3. Na rozgrzaną suchą patelnię nakładamy łyżką porcje ciasta. Smażymy z obu stron.
4. Gotowe pancakes układamy w piramidę, dekorujemy wybranymi dodatkami.






SMACZNEGO!!!! :)


P.S. Porcelanę, Wing ze sklepu Kuchnia Sklep, którą wykorzystałam do prezentacji znajdziecie TUTAJ
 Masło sezamowe, o którym mowa znajdziecie TUTAJ


Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy