BŁYSKAWICZNE ŚLIMACZKI CYNAMONOWE

Bułeczki, które chcę Wam dzisiaj zaproponować, to chyba najszybsze pieczywo, jakie kiedykolwiek piekłam. Ich przygotowanie to zaledwie kilka minut a podczas pieczenia można spokojnie ogarnąć wszystkie poranne czynności. Dlatego właśnie upiekłam je dziś na śniadanie. Ze względu na cynamon, mi najlepiej smakują w wersji słodkiej. Skusicie się?










SKŁADNIKI:
500g mąki pszennej
400g jogurtu naturalnego
1 łyżeczka sody oczyszczonej
2 łyżeczki cynamonu







PRZYGOTOWANIE:
1. Z podanych składników zagniatamy gładkie ciasto. Dzielimy je na 10-12 równych części.
2. Z każdej części tworzymy wałeczek, który następnie zwijamy w ślimaczka, dokładnie sklejając ciasto. Końcówkę ślimaka lekko podwijamy pod spód bułeczki.


3. Bułeczki pieczemy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia przez  15 minut w temperaturze 200 stopni z funkcją termoobieg. Najlepiej smakują jeszcze lekko ciepłe z masłem i miodem lub domową konfiturą.










SMACZNEGO!!!



P.S. Porcelana, którą wykorzystałam do prezentacji to Seria Wing- Porcelana Lubiana i pochodzi ze sklepu Kuchnia Sklep. Znajdziecie ją tutaj.

Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy