MUFFINKI BANANOWO- CZEKOLADOWE Z KOKOSEM, CHIA i SEZAMEM

Bardzo często przygotowuję muffinki, ponieważ bazą są składniki, które zawsze znajdę w swojej kuchni. Poza tym, ich przygotowanie zajmuje kilka minut i tak naprawdę sprawdzają się w każdych okolicznościach. Osoby, które znają mnie dłużej, mogą potwierdzić, że nieraz przygotowuję je późno w nocy, by mieć pyszną przekąskę do drugiego śniadania. Przygotowując dzisiejsze muffinki inspirowałam się przepisem z książki "Ziarna dają siłę". Zmodyfikowałam go nieco pod swoje kubki smakowe i oto jest. Pyszne, dlatego nie mogłam się nie podzielić :) Wypróbujecie?






SKŁADNIKI: (12 muffinek)
200g mąki pszennej
2 duże banany
100g pokruszonej gorzkiej czekolady
70g cukru
0,5 szklanki kokosu
2 łyżki chia
1 łyżka sezamu
1 łyżeczka proszku do pieczrnia
100g masła
0,5 szklanki mleka

Dodatkowo: niewielka ilość masła do wysmarowania formy.




PRZYGOTOWANIE:
1. W misce przygotowujemy suche składniki  (mąkę, cukier, proszek do pieczenia, chia, sezam, kokos). Mieszamy.
2. Masło roztapiamy, odstawiamy do lekkiego przestudzenia.
3. Banany blendujemy, dodajemy do suchych składników.
4. Wlewamy mleko, przestudzone masło. Wsypujemy pokruszoną czkoladę, mieszamy.
5. Łyżką nakładamy porcje ciasta do wysmarowej masłem formy na muffinki. Pieczemy 25 minut w temperaturze 180 stopni.







SMACZNEGO!!!



Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy