CHLEBEK CUKINIOWY

Przepis na dzisiejszy chlebek nie jest mój. Przyznaję się bez bicia. Zgapiłam go z czasopisma "Kuchnia", które prenumeruje moja mama. Mówcie co chcecie- mój czy nie, wypróbowałam, bardzo zasmakował mi i mojej rodzinie, dlatego postanowiłam się nim podzielić. Fanom nietypowego pieczywa powinien smakować tak samo jak mi. Dodatkową zaletą jest jego błyskawiczne wykonanie na zasadzie "wrzuć, wymieszaj, upiecz" :D Wypróbujcie i oceńcie, ja bardziej zachwalać nie będę :)
przy okazji zapraszam Was do zakładki śniadania, znajdziecie tam inne pyszne śniadaniowe pomysły :) http://lubie-gary.blogspot.com/search/label/Śniadania







SKŁADNIKI:
2 jaja
70g jogurtu naturalnego
70g oliwy z oliwek
20g miodu
200g startej cukini
100g mąki orkiszowej
100g mąki pszennej
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
60g posiekanych orzechów włoskich







PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki na chlebek mieszamy, przekładamy do keksówki i pieczemy 90 minut w temperaturze 180 stopni.





SMACZNEGO!!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy