CHLEBEK BANANOWY

Pieczywo, które Wam proponuję powstało "na specjalne zlecenie". Otóż przyjaciółka, która bardzo lubi banany, rzuciła kiedyś hasło "takie różne rzeczy pieczesz, upiecz mi chlebek bananowy, coś na pewno wymyślisz". Oczywiście nie mogłam odmówić, no bo niby dlaczego. Powiedziałam ok- na kiedy :D Jako, że gdy ślinka cieknie, nikomu nie chce się czekać, chlebek powstał bardzo szybko- jak tylko zaopatrzyłam się w banany. Werdykt? Przyjaciółka zadowolona, ja tym bardziej. Teraz przepis wędruje w Wasze ręce :)







SKŁADNIKI:
3 duże banany
1 jajo
2 szklanki mąki pszennej
0,5 szklanki mleka
2 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1/3 szklanki oleju
2 łyżki cukru



PRZYGOTOWANIE:
1. Banany blendujemy z jajkiem by otrzymać gładką masę.
2. W misce mieszamy pozostałe składniki. Dodajemy masę bananową, mieszamy do połączenia się składników.
3. Ciasto przekładamy do wyłożonej papierem do pieczenia keksówki.
4. Pieczemy 1 godzinę w temperaturze 180 stopni.

 








SMACZNEGO!!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy