CIASTECZKA GRYCZANO- ORZECHOWE

Pora na kolejne eksperymenty :) Bez tego byłoby nudno :) Ostatnio mam "fazę" na masło orzechowe- zjadam je w sporych ilościach i wykorzystuję w różnych postaciach. Dlatego stwierdziłam, że w zasadzie dlaczego nie wypróbować ciastek? Długo się nie zastanawiając złapałam słoiczek, wyciągnęłam inne potrzebne składniki, zagniotłam ciasto i oto są :) Pyszne, oryginalne w smaku ciasteczka. Spróbujcie sami :)







SKŁADNIKI:
1 szklanka mąki gryczanej
1 łyżeczka mąki kukurydzianej
10 łyżek masła orzechowego (ja wybrałam to z kawałkami orzeszków)
1 łyżka oleju
1 łyżka kakao
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżki miodu
1 łyżka cukru
1 jajo




PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki zagniatamy na gładkie ciasto. Gotową masę zawijamy w folię i odstawiamy na godzinę do lodówki.
2. Gdy ciasto się schłodzi, formujemy z niego nieduże kulki i spłaszczamy dłonią by powstały okrągłe ciasteczka.
3. Ciastka pieczemy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia w temperaturze 180 stopni (termoobieg) przez 20-25 minut.






SMACZNEGO!!!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy