WIOSENNA SAŁATKA Z ZIELONYMI SZPARAGAMI

Jak wspominałam przy okazji quiche, zielone szparagi możemy zjadać na surowo. Są świetne! Muszę przyznać, że pierwszy raz podchodziłam dosyć nieufnie do pomysłu zjedzenia surowego szparaga, ale przełamałam się, żyję, mam się świetnie, więc spokojnie- możecie jeść :D co więcej, nie pożałujecie ;) Dlatego właśnie specjalnie dla Was mam propozycję lekkiej sałatki, która będzie pasowała jako dodatek do obiadu czy kolacji, ale również możecie ją zjeść jako formę lekkiego lunchu czy drugiego śniadania ;)







SKŁADNIKI:
3/4 szklanki komosy ryżowej białej
0,5 pęczka zielonych szparagów
0,5 ogórka zielonego
0,5 czerwonej papryki
5-6 rzodkiewek
2 garści suszonej żurawiny
2 łyżki oliwy z oliwek dobrej jakości

sól, kolorowy pieprz- do smaku



PRZYGOTOWANIE:
1. Komosę przelewamy zimną wodą, gotujemy w proporcji 1:2. Odstawiamy do wystudzenia.
2. Wszystkie warzywa myjemy i osuszamy.
3. Odłamujemy zdrewniałe końcówki szparagów, kroimy je na mniejsze części (około 5 kawałków z każdej łodygi).
4. Ogórka obieramy ze skóry, kroimy w cienkie pół-plasterki.
5. Rzodkiewkę kroimy w pół-plasterki.
6. Paprykę kroimy w paski a następnie na mniejsze części.
7. Przygotowane warzywa przekładamy do miski. Dodajemy komosę ryżową, suszoną żurawinę, oliwę z oliwek oraz przyprawy i całość mieszamy.





SMACZNEGO!!!!! 



Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy