PASTA Z RUKOLI

Bardzo lubię różnego rodzaju "smarowidła" do pieczywa. Ostatnio znudziły mi się zwykłe serki typu Almette i zaglądając do lodówki doszłam do wniosku, że można coś pokombinować ze składników, które w niej znalazłam :) Powstała pasta z rukoli. Świetny dodatek do grzanek czy tostów. Nadaje się również jako baza na kromkę z szynką czy inną zawartością :) Jako, że jedni z Was wolą delikatniejsze smaki, inni bardziej wyraziste, przygotowałam dwie wersje. Według mnie obie są pyszne, wybór należy do Was :)






WERSJA I
60g wymytej i wysuszonej rukoli
125g ricotty
łyżka oliwy
sól, pieprz, oregano



WERSJA II
60g wymytej i wysuszonej rukoli
100g fety
łyżka oliwy
łyżeczka soku z cytryny
pieprz, oregano


Dodatkowo: posiekane orzechy  włoskie (2 garście)



PRZYGOTOWANIE:
1. Rukolę blendujemy, dodajemy ser, oliwę oraz przyprawy i całość blendujemy na gładką pastę. Możemy dodać posiekane orzechy i wymieszać z pastą lub też posypać na wierzchu do dekoracji.
2. Gotową pastą smarujemy pieczywo i zjadamy według uznania :)









SMACZNEGO!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy