NALEŚNIKOWA CHOINKA

Dziś kolejna propozycja idealna dla Dzieci, ale nie tylko. Myślę, że takie śniadanie czy podwieczorek ucieszy każdego z nas :) W końcu każdy z nas ma w sobie coś z dziecka, tylko czasem jest schowane bardzo głęboko i trzeba odpowiednio mocno pogrzebać :)

Choinka ta to nic innego jak klasyczne naleśniki, przygotowane z dodatkiem zielonego barwnika. Ja wykorzystałam zielony barwnik w płynie, który znalazłam w Lidlu. Do wykonania zielonego ciasta możecie również wykorzystać szpinak. Dekoracje to już Wasza wyobraźnia- u mnie brokatowy cukier puder, kuleczki ryżowe a także żurawina od Bakaliano . Przy okazji mam dla Was niespodziankę- do końca roku, z kodem lubiegary otrzymacie 10% rabatu na zakupy w w/w sklepie Bakaliano - korzystajcie, sama znam zapotrzebowanie na bakalie i pochodne w okresie okołoświątecznym :)





SKŁADNIKI:
30dag mąki orkiszowej jasnej
3 jaja
1,5 szklanki mleka
300 ml wody gazowanej
1 łyżeczka cukru
Szczypta soli
1 łyżka oleju/oliwy
1 tubka zielonego barwnika (ja kupiłam takie jakie były w @lidlpolska )



Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania gładkiego ciasta, odstawiamy na pol godziny by odpoczęło.
Smażymy na suchej patelni.
SMACZNEGO!


       
















Komentarze

  1. Całkiem fajny pomysł. Chętnie zaskoczę rodzinkę takimi naleśnikami przed świetami

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywne podejście do gotowania - to doceniam. Zapisuje Twój przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna
    Takie naleśniki to ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i wykonanie. Chętnie się zainspiruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra. Zrobiło się świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam takich naleśników. Z chęcią spróbuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy