SPOSÓB NA JESIEŃ :)

Lato to moja ulubiona pora roku. Obfituje w słońce, ciepło, kwiaty, owoce. Jest wesoło, kolorowo i słodko, czyli tak jak lubię. Niestety nic nie trwa wiecznie. Po lecie pora na jesień, która... no cóż... niespecjalnie za nią przepadam. Bardzo często jest po prostu szara, mokra i zimna. Uhh... Jednak mam na nią swoje sposoby :D


Nie jest pewnie dla Was nowością, że jestem kubko-holikiem i zdecydowanie wszystko co związane z porcelaną to mój nałóg. A gdy zbliża się jesień, nic nie cieszy bardziej niż nowe kubeczki. W dodatku takie, których pojemność to 500 ml a kształt idealnie wpasowuje się w dłonie. Takich kubeczków w mojej kolekcji znajdziecie wiele, ale to nie powód by nie zaopatrzyć się w nowe, prawda?





Wraz z zamówionymi przeze mnie kubeczkami, (możecie je podziwiać powyżej), w paczuszce ze sklepu FARTUSZEK znalazłam zestaw herbat. W końcu jesień i zima to idealna pora na pyszną, gorącą herbatę.Tym razem zostałam obdarowana różnymi smakami piramidek firmy English Tea Shop. Jeśli nie mieliście okazji ich próbować- zachęcam. Całą gamę smaków znajdziecie Tutaj. Są pyszne! Musicie wiedzieć, że oprócz porcelany i czekolady, nałogowo spijam hektolitry herbaty. Dlatego właśnie taki upominek to dla mnie raj. Nie, żebym coś sugerowała, ale zestaw herbat i piękny kubeczek to również świetny pomysł na prezent (być może macie w swoim gronie osoby, które tak jak ja uwielbiają herbaty lub sami należycie do tego grona) :)







Wracając do jesieni. Skoro mamy już piękne kubki (a znajdziecie ich na stronie sklepu naprawdę mnóstwo), pyszną herbatę - smaków jest tyle, że każdy wyłapie coś dla siebie, to brakuje nam jeszcze.... Macie jakieś pomysły? Ja tak. Jesień to zdecydowanie okres kiedy zużycie świec w moim otoczeniu, zwłaszcza zapachowych wzrasta. Baaaaardzo mocno. Tak naprawdę, gdy za oknem jest zimno czy pada, do szczęścia potrzebny jest mi właśnie kubek pysznej herbaty i zapachowe świece. No dobra, może jeszcze "trochę" ciasta, najlepiej czekoladowego :D (ale to już niech pozostanie między nami :D). Właściciele sklepu widać dobrze mnie znają, ponieważ zostałam obdarowana jednym z moich ulubionych zapachów- świeca cynamonowa pachnie tak, że mam ochotę ją zjeść :D :D











Jak pewnie się domyślacie, pisząc dla Was ten wpis, mam obok siebie herbatę i świecę, którą pokazywałam Wam na zdjęciach powyżej. Może ktoś z Was ma taki sam lub podobny sposób na jesienne chłody? Jeśli tak, zapraszam Was do sklepu Fartuszek. Znajdziecie w nim wszystko, o czym mowa powyżej, a nawet więcej. Ja sama jak tylko skończę pisać, po raz kolejny zaglądnę na stronę sklepu i zacznę w głowie dodawać wszystkie kubki, herbaty, świece, akcesoria kuchenne, które chciałabym znaleźć u siebie w domu :D Tak- można przepaść :)







Przydatne linki:
dostępny również w granatowej wersji kolorystycznej: https://fartuszek.com.pl/kubki/2189-kubek-kew-gardens-richmond-laka-granatowy.html

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

FOCACCIA Z POMIDORAMI I MOZZARELLĄ

Obserwatorzy