ŚNIADANIOWE MUFFINKI ORKISZOWE

Jakiś czas temu firma Becla rzuciła mi kulinarne wyzwanie. Zaproponowano mi otrzymanie kilku produktów, z których miałam stworzyć coś pysznego. Bardzo lubię wyzwania, dlatego nie trzeba było mnie długo namawiać. Jednym z produktów w paczuszce była mieszanka śniadaniowa. Bardzo lubię takie smaki, dlatego wykorzystałam ją jako pierwszą i przygotowałam pyszne, śniadaniowe muffinki. Ja podałam je w towarzystwie masła i płynnego miodu, jednak równie dobrze smakowały bez dodatków. Przekonajcie się sami :)











SKŁADNIKI:
1,5 szklanki mąki orkiszowej
2 jaja
250g jogurtu naturalnego
1 opakowanie (250g) mieszanki śniadaniowej becla
2 łyżeczki cynamonu
3 płaskie łyżki cukru trzcinowego
1 opakowanie proszku do pieczenia

dodatkowo:
Masło do wysmarowania kokilek



PRZYGOTOWANIE:
1. W misce łączymy wszystkie składniki oprócz mieszanki śniadaniowej. Gdy otrzymamy gładką masę, dodajemy mieszankę. Całość dokładnie mieszamy.
2. Kokilki natłuszczamy masłem. Porcjami przekładamy do nich ciasto.
3. Pieczemy 35 minut w temperaturze 180 stopni z funkcja termoobieg. Podajemy na ciepło lub na zimno.










SMACZNEGO!!!



Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy