BABECZKI MATCHA Z BIAŁĄ I GORZKĄ CZEKOLADĄ

Z babeczkami jest u mnie podobnie jak z Pancakes. Za każdym razem wydaje mi się, że to już ostatni możliwy pomysł, po czym w głowie pojawia się kolejna myśl. Testuję i zawsze wychodzą pyszne. Trudno byłoby mi wybrać ulubione. Jeśli i Wy w dalszym ciągu nie jesteście zdecydowani, może dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu :)










SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki pszennej
1 jajo
1,5 szklanki mleka
1/3 szklanki oleju
1/3 szklanki cukru
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
3 łyżeczki herbaty matcha
100g białej czekolady
100g gorzkiej czekolady






PRZYGOTOWANIE:
1. Suche składniki mieszamy w jednej misce (oprócz czekolady), mokre w drugiej. Stopniowo przesypujemy suche do mokrych, mieszając trzepaczką lub lekko miksując. Czekolady kroimy w niewielkie kawałki, dodajemy do masy, mieszamy.
2. Gotowym ciastem napełniamy foremki na babeczki/ muffinki w 3/4 objętości (ja wybrałam foremki silikonowe- w odróżnieniu do metalowych czy ceramicznych, nie wymagają wcześniejszego natłuszczania)
3. Babeczki pieczemy 30 minut w temperaturze 180 stopni z funkcją termoobieg.
4. Gotowe babeczki wyjmujemy z piekarnika, odstawiamy do wystudzenia a następnie wyjmujemy z foremek.
5. Przed podaniem babeczki dekorujemy cukrem pudrem.







SMACZNEGO!!!


Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

FOCACCIA Z POMIDORAMI I MOZZARELLĄ

Obserwatorzy