BROWNIE Z OREO

Czekolada, czekolada i jeszcze raz czekolada! Czyli mój ulubiony składnik. Pocieszycielka w każdej trudnej i tej lżejszej chwili. Sposób na przekupienie mnie. Długo mogłabym Wam wymieniać, na co działa czekolada. No i słynne hasło "ona nie pyta, ona rozumie" :D A jak czekolada to brownie. :D Moje klasyczne już znacie, tym razem urozmaiciłam je ciasteczkami typu oreo (akurat miałam pod ręką Neo kupione w lidlu) :) Efet? Czekoladowo- czekoladowe brownie :D







SKŁADNIKI:
200g masła
200g gorzkiej czekolady
3 jaja
1 opakowanie cukru wanilinowego
50g cukru
1 łyżka mąki pszennej

dodatkowo: 1 opakowanie ciastek oreo (neo lub innych tego typu)



PRZYGOTOWANIE:
1. W rondelku na małym ogniu rozpuszczamy masło z czekoladą i mieszamy by uzyskać gładką masę. Odstawiamy do wystudzenia.
2. Do miski wbijamy jaja, dodajemy cukier oraz cukier wanilinowy i ubijamy trzepaczką. Dodajemy przesianą mąkę, mieszamy. Do puszystej masy jajecznej dodajemy wystudzoną masę czekoladową. Mieszamy trzepaczką do połączenia się składników.
3. 2 podłużne formy do tarty (lub jedną okrągłą- średnica 28cm) natłuszczamy masłem i oprószamy niewielką ilością mąki.
4. Ciasto wylewamy do przygotowanych foremek, wyrównujemy. Równomiernie rozkładamy ciasteczka lekko je zatapiając w cieście.
5. Pieczemy 20 minut w temperaturze 160 stopni z funkcją termoobieg. Odstawiamy do wystudzenia.










SMACZNEGO!!!




P.S. Pewnie zostanie Wam ciasteczek (w podłużnych foremkach nie zmieści się cała paczka). Jest to dobra forma czekadełka aż brownie będzie gotowe. Na pewno poradzicie sobie z tym nadmiarem :D




Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

FOCACCIA Z POMIDORAMI I MOZZARELLĄ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy