MAKOWE PANCAKES KUKURYDZIANE


Z końcem roku zrobiłam małe podsumowanie bloga. Okazało się dzięki temu, że temat pancakes jest przez Was bardzo lubiany :) Bardzo mnie to cieszy, ponieważ ja sama chyba mogłabym je jeść stale. W różnych kombinacjach smakowych :) Dlatego po chwili zastanowienia, przygotowałam dla Was kolejną, mam nadzieję ciekawą wersję :) Po cichu liczę, że się na nie skusicie i będą Wam smakowały :) Nie muszę chyba dodawać, że znikają z talerzy szybciej niż się na nim pojawiają :D :D










SKŁADNIKI  (porcja dla 3 osób):
250g mąki kukurydzianej
400g jogurtu naturalnego
2 jaja
1 łyżka cukru
5 łyżek maku
2 łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta soli

Dodatkowo:
Cukier puder do dekoracji
Ulubione dodatki







PRZYGOTOWANIE:
1. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywno.
2. W misce przygotowujemy pozostałe składniki, miksujemy na gładką masę.
3. Dodajemy ubitą pianę z białek i delikatnie mieszamy do połączenia składników.
4. Smażymy na suchej patelni. Łyżką nakładamy porcje ciasta i smażymy z obu stron na złoty kolor ;)
5. Ustawiamy piramidę, dekorujemy cukrem pudrem oraz ulubionymi dodatkami.













SMACZNEGO!!!



Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy