NUTELLOWY TORCIK CHARLOTTE

Dzisiejszy torcik powstał z prostego powodu. Zakręcona kumpela, która jest słodkożercą takim jak ja, oznaczyła mnie w jednym z filmików. Ślinka pociekła, impuls poszedł i doszłam do wniosku, że oczywiście muszę zrobić i zjeść taki tort. Nie zastanawiałam się długo- zabrałam się do pracy, przygotowałam i jest. A w zasadzie był, bo niestety zdążył już zniknąć :D









SKŁADNIKI:
1 opakowanie podłużnych biszkoptów
330ml śmietanki 30% (taka objętość jest dostępna w biedronce)
250g mascarpone
1 śmietan-fix
4 czubate łyżki nutelli
kolorowe cukierki do dekoracji

dodatkowo: wstążeczka do przewiązania tortu




PRZYGOTOWANIE:
1. Odcinamy końcówki biszkoptów z jednej strony (tak by można było je postawić w tortownicy).


2. Przygotowane biszkopty ustawiamy wzdłuż ściany tortownicy (średnica 19cm). Dno wykładamy pozostałymi biszkoptami.


3. Śmietanę ubijamy z dodatkiem śmietan- fixu. Dodajemy mascarpone oraz nutellę, miksujemy na niskich obrotach do otrzymania gładkiego kremu.
4. Połowę kremu wykładamy na przygotowane biszkopty. Zakrywamy drugą warstwą biszkoptów i wykładamy resztę kremu. Całość wyrównujemy i dekorujemy cukierkami.
5. Gotowy tort wstawiamy do lodówki na kilka godzin. Po tym czasie otwieramy tortownicę, torcik przewiązujemy kokardką i voila. Gotowe :)












SMACZNEGO!!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy