KINDER COUNTRY (Bez pieczenia!)

Jak powstało ciasto kinder country? Szukając natchnienia szperałam w internecie. No i znalazłam :) pomyślicie, no tak- zgapiła przepis i się chwali ;P trochę prawdy w tym jest. Jednak byłam dosyć zakręcona, przepis przeczytałam, nie zapisałam a potem zapomniałam :P jako że przepis był bardzo łatwy, stwierdziłam, że nie będę szukać drugi raz tylko zrobię po swojemu i zobaczymy jak wyjdzie. Wyszło pysznie, więc się dzielę :)





SKŁADNIKI:
250g herbatników
4 szklanki prażonej pszenicy + do posypania  (w sumie około 150g)
400g śmietanki 30%
250g mascarpone
2 śmietan-fixy
100g białej czekolady

200g czekolady deserowej (wersja trochę bardziej słodka- 100g deserowej, 100g mlecznej)


PRZYGOTOWANIE:
1. Białą czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej i odstawiamy do wystygnięcia.
2. Mleczną i gorzką czekoladę roztapiamy razem w kąpieli wodnej i również odstawiamy do wystygnięcia.
3. Blachę wykładamy papierem do pieczenia i dno wypełniamy warstwą herbatników.


 4. 200g śmietany ubijamy z 1 śmietan-fixem na sztywno, dodajemy mascarpone i wystudzoną białą czekoladę, ubijamy na wolnych obrotach do połączenia się składników. Wsypujemy prażoną pszenicę (4 szklanki) i dokładnie mieszamy.
5. Przygotowaną masę wykładamy na herbatniki, wyrównujemy i przykrywamy drugą warstwą herbatników.

 
6. 200g śmietanki ubijamy z drugim śmietan-fixem na sztywno. Dodajemy wystudzoną mleczno-gorzką czekoladę i miksujemy na wolnych obrotach do połączenia się składników.
7. Gotowy kremem rozsmarowujemy na herbatnikach.
8. Całość przykrywamy prażoną pszenicą  (rozsypujemy równomiernie a następnie delikatnie uklepujemy ręką).
9. Ciasto wstawiamy do lodówki na minimum 2h aż stężeje i herbatniki zmiękną na tyle, by dało się je kroić (najlepiej na całą noc).



SMACZNEGO!!!!

Komentarze

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

Obserwatorzy