BABECZKI KOKOSOWE Z CZEKOLADĄ I MALINAMI

Muffinki czy babeczki to zawsze dobre rozwiązanie. Podobnie jak ciasto drożdżowe, czy kruche, również to wchłonie różne wariacje. Tym razem mam dla Was propozycję z gorzką czekoladą, kokosem i suszonymi malinami. Testowane na... nie nie na zwierzętach 😂 na bliskich i innych 😂 dla chętnych przepis :D








SKŁADNIKI: (ok 12 babeczek)
2,5 szklanki mąki pszennej
2 szklanki mleka
1 jajo
1/3 szklanki oleju
1/3 szklanki cukru
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia

Dodatkowo:
1 szklanka wiórków kokosowych
100g gorzkiej czekolady
3 garści suszonych malin BECLA (na oko)
Cukier puder do dekoracji




PRZYGOTOWANIE:
1. W misce umieszczamy mokre składniki. Mieszamy trzepaczką do połączenia się składników.
2. Dosypujemy sypkie składniki, chwilę mieszamy. Wsypujemy kokos, maliny oraz pokrojoną na niewielkie kawałki czekoladę, mieszamy.
3. Gotowe ciasto przekładamy do foremek (u mnie silikonowe- nie wymagają natłuszczenia. Jeśli wybieracie ceramiczne bądź metalowe należy je natłuścić). Foremki wypełniamy ciastem w 3/4 objętości.
4. Pieczemy 30 minut w temperaturze 180 stopni (termoobieg).
5. Przed podaniem dekorujemy cukrem pudrem.







SMACZNEGO!!!!





P.s. W sezonie suszone maliny równie dobrze można zastąpić świeżymi bądź innymi owocami :) nie bójcie się kombinować :)






Komentarze

  1. Jestem chętna! łapię przepis i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie mini babeczki, jestem pewna, że są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie, spróbuje swoich sił w tym przepisie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o takim przepisie nie słyszałam, próbujemy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam takie, są naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkich wypieków najbardziej lubię babki

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm jak kokosowe to idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentują się świetnie. Też chciałabym żeby mi takie babeczki wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak ktoś nigdy nie miał talentu przy wypiekach (tak mowa o mnie niestety) to myślisz Martyna ze sobie poradze z takimi babeczkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Ciasto na babeczki wystarczy wymieszać i przełożyć do foremek. Dasz rade. W razie pytan- służę pomocą :)

      Usuń
  10. Nie dość, że wyglądają smakowicie, to też ładnie podane. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy