PLACUSZKI DROŻDŻOWE Z BŁONNIKIEM MALINOWYM

Wszystkie dotychczasowe pancakes czy innego rodzaju placki przygotowywałam na sodzie bądź proszku do pieczenia. Tym razem wykorzystałam jeden ze swoich ulubionych składników, czyli drożdże. Efekt? Puchate, zachęcające do jedzenia placuszki. Przekonajcie się sami :)





SKŁADNIKI:

3 pełne szklanki mąki orkiszowej (może być pszenna)
2 jaja
400g jogurtu naturalnego 
1 szklanka ciepłego mleka
1 opakowanie drożdży instant
1 opakowanie cukru wanilinowego
3 łyżeczki błonnika malinowego Becla
2 łyżki oleju





PRZYGOTOWANIE:
1. W misce umieszczamy wszystkie potrzebne składniki. Miksujemy do uzyskania gładkiej masy. Przykrywamy cienkim ręcznikiem, odstawiamy na około 1 godzinę do wyrośnięcia.
2. Wyrośnięte ciasto nakładamy łyżką na rozgrzaną, suchą patelnię. Formujemy placuszki, smażymy z obu stron.
3. Podajemy z ulubionymi dodatkami.






SMACZNEGO!!!!!


P.S. Prawda, że świetne? Czekam na Wasze relacje :)


Komentarze

  1. Pysznie wyglądają i pyszne zapewne są! Uwielbiam takie pyszności na śniadanie, chyba sobie zrobię jutro :) Smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis z jogurtem - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pychota! Aż sama muszę spróbować 😉
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córcia uwielbia wszelkiego rodzaju placuszki, jutro chyba wypróbujemy twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pancakes choć mój sposób na ich przygotowanie różni się od Twojego :) z chęcią wypróbuję Twój przepis bo to dla mnie nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie placuszki. Przyznam się, że mam jeden sprawdzony przepis i właściwie tylko z niego korzytam ale czemu by nie spróbować czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię nudy, dlatego wciąż wymyślam nowe :)

      Usuń
  7. Jeszcze nie słyszałam o błonniku malinowym, ale chętnie go spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hasło LUBIEGARY, uzyskasz rabat 10% na cały koszyk 👌

      Usuń
  8. ale pyszności ! na sam widok robię się głodna ! zazdroszczę chęci i talentu ja w kuchni jestem "zielona" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic strasznego, wystarczy się przełamać .)

      Usuń

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

PANCAKES Z PIEKARNIKA

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy