KAKAOWE NALEŚNIKI

Jesień w pełni. Można to bardzo szybko rozpoznać, ponieważ w mojej głowie a następnie kuchni, powstaje coraz więcej czekoladowych potraw. Ciasta, ciasteczka, pancakes, nawet pierogi.... Dlaczego w takim razie nie przygotować czekoladowych naleśników? Jeśli myślicie podobnie do mnie, na pewno spodoba Wam się przepis. Ja przygotowałam je na śniadanie. Cała Rodzinka była zadowolona. Nawet bardzo. A najbardziej ze wszystkich Najmłodsza, która była mocno niepocieszona, gdy okazało się, że talerz z naleśnikami zrobił się pusty... Następnym razem chyba pokuszę się o przygotowanie podwójnej porcji - warto:)









SKŁADNIKI:
30dag mąki pszennej
3 łyżki kakao
3 jaja
1,5 szklanki mleka
300 ml wody gazowanej
1 łyżka cukru
Szczypta soli
dodatkowo- olej do przetarcia patelni

dodatki: wedle uznania





PRZYGOTOWANIE:
1. Składniki na naleśniki mieszamy energicznie trzepaczką do uzyskania gładkiego (bez grudek) dosyć rzadkiego ciasta. Odstawiamy na około pół godziny by ciasto trochę odpoczęło.
2. Smażymy naleśniki na dużej, przetartej olejem patelni (tylko do pierwszego naleśnika, pozostałe smażymy na sucho).
3. Gotowe naleśniki podajemy z wybranymi przez siebie dodatkami. Ja tym razem podałam je z serem ricotta, miodem spadziowym, płatkami migdałów oraz rodzynkami.








SMACZNEGO!!!!




Komentarze

Prześlij komentarz

Najbardziej popularne

PANCAKES Z PIEKARNIKA

SCHAB W SOSIE CEBULOWYM

BŁYSKAWICZNY SERNIK NA ZIMNO Z TRUSKAWKAMI (bez pieczenia)

TAGLIATELLE NALEŚNIKOWE W SOSIE ŚMIETANOWO-SEROWYM

PANCAKES Z MĄKI GRYCZANEJ

Obserwatorzy